perjantai 19. heinäkuuta 2013

Astutus 2

Olimme sopineet toisen astutuskerran parin päivän päähän edellisestä. Tällä kertaa Fifa olikin olevinaan vaikeasti tavoiteltava. Aina kun Pätkä tuli tappituntumalle, Fifa antoi pienen näpäytyksen. Ilmeisesti edellinen helppous johtui vain ekakertalaisen hämmennyksestä. Kävin itse välissä jo huoltoasemalla ja palattuani uroksen omistaja piteli kiinni koiria, jotka olivat jääneet lukkoon vähän rasittavaan asentoon. Siinä ne taas nököttivät puolisen tuntia, ja homma oli ns. paketissa.

keskiviikko 17. heinäkuuta 2013

Astutus 1

Tänään oli ensimmäinen astutuskerta. Koirat leikkivät ehkä puolen tunnin ajan pihalla, kunnes siirtyivät kirjaimellisesti puskan taakse. Lukkovaihe kesti parikymmentä minuuttia.