Olimme sopineet toisen astutuskerran parin päivän päähän edellisestä. Tällä kertaa Fifa olikin olevinaan vaikeasti tavoiteltava. Aina kun Pätkä tuli tappituntumalle, Fifa antoi pienen näpäytyksen. Ilmeisesti edellinen helppous johtui vain ekakertalaisen hämmennyksestä. Kävin itse välissä jo huoltoasemalla ja palattuani uroksen omistaja piteli kiinni koiria, jotka olivat jääneet lukkoon vähän rasittavaan asentoon. Siinä ne taas nököttivät puolisen tuntia, ja homma oli ns. paketissa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti