Tähän asti Fifa on nukkunut aamuyöhön asti rauhallisesti. Nyt heräsin itse vähän ennen kolmea siihen, kun koira kävi läähättämässä tässä vieressä. Muuten se tepastelee ympäriinsä, ja käy välillä kai nukkumassakin. Levottomuutta ja pesäntekoa: Synnytys on käynnistymässä. Yllätyin, kuinka oma-aloitteisesti Fifa meni sille tarkoitetulle pedille, vaikka se oli huoneessa, joka yleensä on kiellettyjen listalla.
Illalla ysin maissa ruumiinlämpö oli 37,5, kun se vielä edellispäivänä oli 38. Painoa oli kertynyt se pyöreät 10kg. Lähtöpaino oli 7,3kg.
Maha alkaa selvästi roikkua jo. Tässä toissapäivänä ottamani kuva.
Illalla ysin maissa ruumiinlämpö oli 37,5, kun se vielä edellispäivänä oli 38. Painoa oli kertynyt se pyöreät 10kg. Lähtöpaino oli 7,3kg.
Maha alkaa selvästi roikkua jo. Tässä toissapäivänä ottamani kuva.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti