Ehkä otsikko on hieman liioiteltu, mutta näin vain pennut ovat melkeinpä tuplanneet painonsa ensimmäisen viikon aikana. Fifa syö hyvin (noin kolminkertaisen määrän normaaliin nähden) ja tuntuu jaksavan hoitaa pentujaan erinomaisesti. Nyt lenkitkin ovat kuitenkin jo kotiporttia pidemmälle, niin saa emäkin välillä lepuutettua nisiään.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti