Taistelin hetken aikaa tuon merkitsemisen kanssa, mutta nyt tuplajärjestelmäni (kynsilakka ja sähkärinteippi) tuntuu toimivan ja olen luottavainen sen suhteen, ettei yhdenkään mustan pojan painokäyrä mennyt sekaisin. Kaikkien painot ovat pudonneet max kymmenellä grammalla, mutta se kuuluu asiaan kuten ihmislapsillakin.
Koirat saivat tänään nimen. Koska kyseessä on ensimmäinen pentue, piti käyttää A-kirjainta. Ja kun Barcalta ei löytynyt kaikkia A:lla alkavia, hyväksyimme myös muita pelaajia. Tytöille annoimme nimet, joita käytetään sekä tytöillä että pojilla.
Kuvassa pojat Aguero, Alonso, Alves, Afellay sekä tytöt Alba ja Alexis.
Koirat saivat tänään nimen. Koska kyseessä on ensimmäinen pentue, piti käyttää A-kirjainta. Ja kun Barcalta ei löytynyt kaikkia A:lla alkavia, hyväksyimme myös muita pelaajia. Tytöille annoimme nimet, joita käytetään sekä tytöillä että pojilla.
Kuvassa pojat Aguero, Alonso, Alves, Afellay sekä tytöt Alba ja Alexis.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti